top of page
לב.jpg
לב.jpg
לב.jpg
לב.jpg
לב.jpg
לב.jpg
לב.jpg
לב.jpg
לב.jpg
לב.jpg
לב.jpg

טיפים למסיבת רווקים/ות מוצלחת

אט אט הגיע הרגע הגדול והחבר/ה הכי טוב/ה שלנו מתחתנ/ת וזהו הרגע אשר כל המחשבות עולות והראש לא מפסיק לחשוב...
אז מה היא אוהבת? מה הכי מתאים למסיבת רווקים/ות? איפה לחגוג את מסיבת רווקים/ות? בחוף הים? בווילה? בבית? בטבע?
לאחר התלבטויות והתייעצות עם החברים גיבשנו החלטה והחלטנו לאיזה כיוון של מסיבת רווקים/ות אנו רוצים לקיים.
כאן מתחיל השלב החשוב בדרך למסיבת רווקים/ות.
אנו בקמינו ריכזנובורכם מספר שלבים, אשר יעשו לכם קצת סדר בבלגן ויתנו לכם מספר טיפים וכיוונים איך להתחיל לארגן ולתכנן את מסיבת הרווקות/ים
   איך מקבלים את ההחלטה היכן חוגגים?         
חשוב להתחשב במספר קריטריונים:
     מה החתן/כלה אוהבים?
     מיהם המשתתפים - יש לקחת בחשבון את המשתתפים ולוודא שהמשתתפים "יתחברו" למקום, מכיוון שברגע שנוח ונעים למשתתפים, האווירה והאנרגיות במסיבת רווקים/ות תהיה חיובית ותתרום רבות להצלחת המסיבה.
     מזג האוויר - יכול להשפיע במידה ומדובר בתקופת קיץ, אנו ממליצים לחגוג מסיבת רווקים/ות בחוף הים/בטבע.
ניתן לשלב לינה בחוץ (כמובן שאם המשתתפים אוהבים סגנון קמפינג בטבע).
אם מדובר על תקופת חורף, מומלץ לחשוב על מקום סגור אשר ניתן לקיים בו מסיבת רווקים/ות כמו: וילה, מועדון, סופ"ש במלון/צימר מתאים יותר לקבוצות קטנות.
תתפלאו לדעת שלא תמיד בחירת המלון/צימר כלולה בעלויות גבוהות, חיפוש קצר באינטרנט יכול להפתיע אתכם.
     כמות המוזמנים - לא כל מקום יכול להכיל/לקבל את מספר המשתתפים במסיבת הרווקים/ות.
     מוסיקה - יש מקומות אשר ניתן להשמיע מוסיקה בעוצמה גבוהה (בדר"כ בחוף הים/טבע) ובמקומות סגורים בדרך כלל אינם מאפשרים זאת.
     תקציב - התקציב נגזר רבות ממספר המשתתפים ומבחירת תפריט המזון/שתייה אשר יוגשו במסיבת הרווקים/ות (בהמשך ראו פירוט בנושא תפריט המזון)
  רשימת המוזמנים וכמות המוזמנים למסיבת רווקים/ות         
 

*אנו בקמינו ממליצים להתחיל לעדכן את המשתתפים עדכון ראשוני על מסיבת הרווקים/ות, כחודש לפני מועד המסיבה זאת על מנת לקבל תמונת מצב התחלתית על כמות המשתתפים.

אפשר לפתוח קבוצה בוואטסאפ, ההודעה הראשונית צריכה לתת תמונת כללית מה מתוכנן במסיבה - לנקוב בתאריך ויום מדויק, עלות + למשתתף (מומלץ לקרוא עד הסוף כך תוכלו לעשות חישוב של העלויות).

חשוב שההודעה תהיה קלילה ומשדרת אנרגיות חיוביות, תהיה פתוחה ותיתן הרגשה נוחה לעדכן את מנהל הקבוצה מי מגיע לאירוע ומי אינו יוכל להגיע.
מומלץ לרשום זאת מפורשות ולתת את האופציה לעדכן אתכם בהודעה אישית המאשרת/לא מאשר הגעה למסיבת הרווקים/ות וזאת על מנת לדייק עד כמה שניתן בכמות המשתתפים * מי מזמינים? מומלץ להתייעץ עם החתן/כלה לעתיד

  תפריט המזון/שתייה                              

 
תכנון תפריט האוכל והשתייה אשר יוגשו באירוע, הוא שלב חשוב אשר ישפיע רבות על העלויות של מסיבת הרווקים/ות.
כמובן שיש להבין לפני כן, מי הם האורחים ומה הם אוהבים ולא לשכוח לוודא האם יש צמחונים/טבעונים/אלרגיים מכיוון שהמוזמנים למסיבת רווקים/ות בדרך כלל מתחלקים למספר מעגלים: חברים מהבית, מהצבא, בן/ת דוד/ה, אח/ות וכו' וחשוב לתת את המענה לכל המשתתפים.
כמו כן יש לקחת בחשבון, היכן מתקיים האירוע ולשים דגש בהכנה פשוטה, אשר לא מצריכה יותר מידי עבודה וזמן, על מנת שלא נשכח את הסיבה לשמה התכנסנו והיא לחגוג בצורה הטובה ביותר לחתן/כלה לעתיד
                                 
  לכן רשמנו עבורכם את המומלצים של קמינו      
 
על האש- מחולק לשלבים:
א. מגוון הבשרים - מומלץ לא להתפזר ולקנות המון סוגי בשרים, יש לחשוב ולתכנן מה באמת החברים אוהבים ולקנות את המוצרים שבאמת נאכלים (טעות שכיחה היא לקנות סוגי בשר "זולים" בכמות גדולה (מה שהופך את הקנייה ליקרה) ובסופו של דבר החברים לא אוכלים את סוג הבשר הנ''ל והבשר סתם נזרק לפח).
יש לשים דגש על בשרים, אשר החברים באמת אוהבים ותופתעו לגלות שבסופו של דבר חסכתם בכסף.
חשוב לשים לב - שאתם לא קונים רק סוג בשר אחד בכמה צורות שונות (לדוגמא: אנטריקוט וסינטה ושיפודי אנטריקוט מכיוון שבלי לשים לב אתם קונים אותו בשר בצורות שונות מומלץ על 4-5 סוגים שונים.
ב. חישוב כמות בשר למשתתף במסיבת הרווקים - החישוב הוא ממוצע, כמובן שיש יוצא מן הכלל אך ב-95% הכמויות המומלצות הן נכונות.
בשר למסיבת רווקים - בין 350-400 גרם לאדם.
בשר למסיבת רווקות - בין 200-250 גרם לאדם.
סלטים - 80-150 גרם לאדם.
שתייה קלה - היחס הוא: בקבוק של 1.5 ליטר ל-3 משתתפים, במידה ומדובר על אירוע חצי יום.
בקבוק של 1.5 ליטר ל-2 משתתפים במידה והאירוע כולל לינה.
בשני המקרים כדאי להוסיף 2-3 שישיות מים - אם מדובר ביום חם מאוד ניתן לתגבר מעט.
הכמויות מתייחסות לארוחה אחת, במידה ומתוכננת יותר מארוחה אחת יש להכפיל את הכמויות ע"פ מספר הארוחות.
חשוב להבין שאת החישוב של כלל הבשר מכל הסוגים עושים ע"פ הנוסחא הבאה - כמות המשתתפים X כמות בשר לאדם = סה"כ כמות הבשר.
לדוגמא: יש 10 משתתפים במסיבת הרווקים, חישוב - 10 כפול 0.400 גרם = 4 ק"ג סה"כ בשר
 
  תפריט חברתי     
תפריט אשר כולל מספר סוגי מאכלים, אשר מאפשרים הכנה מוקדמת ואשר נשמרים טריים וטעימים גם לאחר מספר שעות (קישים, סלטים, פסטה, מאפים, עוגות, דגים, וכו') כאשר כל משתתפף מביא איתו סוג מסויים של מאכל.
רצוי שיהיה אחראי אחד לקבוצה, שייתן "קו מנחה" לתפריט ואשר יהיה מעודכן מה כל אחד מביא, על מנת למנוע מצב של כפילויות
 
  פויקה             
פויקה הוא פתרון מושלם לארוחת שטח אולטמטיבית, אשר בנוסף לניחוח והטעם הנפלא, יתרום לאווירה ויגבש את כל המשתתפים במסיבת הרווקים/ות סביב המדורה...
לא לשכוח - להתאים את גודל הסיר ע"פ כמות המשתתפים, מספר גזעי עץ/גחלים (מומלץ בתוך חצי חבית), כף גדולה, מיקום נוח ובטוח להדלקת המדורה.
שימו לב - את סיר הפויקה לא מניחים על האש הבוערת, אלא על הגחלים.
תפריטים מכל הסוגים ניתן למצוא בחיפוש קצר באינטרנט
 
  קייטרינג דרוזי                 
קייטרינג דרוזי יכול להתאים לארוחת בוקר/צהריים/ערב.
בדר"כ העלויות נמוכות מקייטרינג בשרי/חלבי וסגנון הגשת המזון מתאים יותר לאכילה בתנאי קמפינג בחוף הים/טבע.
ניתן לבקש מקמינו המלצות על קייטרינג דרוזי
 
  מגשי אירוח                      
מגשי אירוח למסיבת רווקות/יום הולדת בטבע, זהו פתרון מומלץ, אשר מאפשר לכם המארגנים להנות מהאירוע ללא כל התעסקות באירוח, מכיוון שבדר"כ לכם רק נשאר להוציא את המגשים מאריזתם ולהניח על השולחן.
תפריט המגשים מוגש בסגנון "פינגר פוד" שאינו מצריך כלים נוספים ומתאים לאירועים קטנים.
חיפוש קצר באינטרנט פותח בפינכם שלל אופציות לבחירה, ע"פ התקציב והתפריט הרצוי.
כמו כן צוות קמינו ישמח לייעץ ולכוון אתכם למקום הנכון
 

  חישוב עלויות מסיבת רווקים/ות         

איך בעצם מחשבים מהי העלות הכוללת ומה עלינו לקחת בחשבון?
     עלות המתחם של מסיבת הרווקים/ות בחוף הים/טבע
     עלות האוכל והשתייה הקלה/חריפה למסיבת הרווקים/ות - לא לשכוח לקחת בחשבון את ארוחת הבוקר של היום שאחרי במידה ומדובר על אירוע הכולל לינה.
במידה ובחרנו בתפריט חברתי, לא מחשבים עלות של המנה שכל אחד בחר להביא, אלא רק את הקנייה הכללית שכולם משתתפים. בדר"כ זו תהיה השתייה החריפה.
     העלות של הקנייה הכללית שכוללת גחלים, קישוטים למתחם של האירוע, אביזרים או תוספות מיוחדות, כלים חד פעמיים, שקיות זבל לא לשכוח ע"מ שנוכל להשאיר את המקום נקי כפי שיקבלנו אותו וכל קנייה נוספת שביצעתם לטובת המסיבת רווקים/ות.
     קניות אחרונות זהו עקב אכילס של ההתארגנות לאירוע, טעות שכיחה שחוזרת על עצמה, היא שלא לוקחים בחשבון את העלויות של הדברים הקטנים האחרונים ששכחנו לקנות ואנו נאלצים לקנות בדקה האחרונה ובדר"כ משלמים קצת יותר מכיוון שאת המוצרים הללו אנו קונים בחנויות נוחות למיניהן.
קחו בחשבון שבמידה ומדובר בקפינג בחוף הים/בטבע שכולל לינה בחוץ, יש להצטייד "באלתוש", קרח נוסף על מנת לשמור על המזון בקירור בצידניות ובמידה ויש מקרר 
בקמפינג, אז מומלץ להיערך עם דלק נוסף לגנרטור כדי למנוע מצב שבו באמצע הלילה צריך לנסוע להביא עוד דלק.
ציוד נוסף שחשוב לא לשכוח - מדליק פחמים, נייר טואלט, מים לשטיפת יידים, כלים למנגל, תבלינים, שמן, חד"פ.
     לאחר שעברנו את כל השלבים ע"פ הסדר ווידאנו שלא שכחנו כלום מחשבים את העלות הכוללת ומחלקים ע"פ מספר המשתתפים.
אנו בקמינו מאמינים שתכנון מוקדם ומסודר הכולל את כל השלבים יסייע ויתרום רבות למסיבת רווקים\ות מוצלחת מלאה באנרגיות חיוביות והנאה מובטחת לכל המשתתפים

צוות קמינו ישמח לייעץ וללוות אתכם בכל שלבי ההכנה\המסיבה וגם אחריה כי החיוך שלכם זה הכייף שלנו

לב.jpg
bottom of page